SmartVault - Najprostszy sposób dla Twojej małej firmy na bezpieczny i bezpieczny dostęp do Twoich dokumentów.
SmartVault to najprostszy sposób dla Twojej małej firmy na bezpieczny dostęp do dokumentów, kodu źródłowego i innych plików do udostępniania online oraz spełniania wymagań pracowników.
Na przykład, można przypisać paragon lub dokument SmartVault bezpośrednio do transakcji w QuickBooks Online. Ponadto, wszystkie pliki, które przesyłasz i udostępniasz za pomocą SmartVault, są przechowywane w chmurze i dostępne z każdego urządzenia. Proces udostępniania plików jest tak prosty, jak wysyłanie linku e-mail i korzystanie z dowolnej aplikacji biznesowej do wyświetlania przesłanych plików.
Możesz również przesyłać, pobierać i udostępniać pliki, niezależnie od tego, czy korzystasz z QuickBooks Online, FileNet Intuit lub z dowolnej innej ulubionej aplikacji biznesowej. Aplikacja SmartVault automatycznie rozpoznaje Twoje pliki w tych aplikacjach, dzięki czemu będziesz mógł wysyłać i pobierać linki do plików przechowywanych w SmartVault.